Jak podnieść poziom sprzedaży usług i produktów.

Jak podnieść poziom sprzedaży usług i produktów.

Każdy przedsiębiorca, z całą pewnością jako swój główny cel obrał sobie minimalizację kosztów z jednoczesną maksymalizacją zysków ze swojej działalności. Jednym ze sposobów podniesienia poziomu sprzedaży w firmie, a więc i podniesienia zysków płynących z działalności jest reklama. W zasadzie można nawet powiedzieć, iż jest to najskuteczniejsze narzędzie w podnoszeniu efektywności swojego przedsiębiorstwa, aczkolwiek trzeba umiejętnie prowadzić reklamę za pośrednictwem wielu kanałów, aby osiągnąć zamierzone cele. W zależności też od branży, będziemy stosować nieco odmienne podejście, co wynika z faktu różnych grup docelowych i innych sposobów pozyskiwania przez członków danych grup, informacji na temat interesujących ich produktów oraz usług. Jednym zaś ze skuteczniejszych współcześnie kanałów reklamowych jest bez wątpienia Internet, toteż własna strona internetowa oraz skuteczna reklama w sieci, będą obecnie najlepszym rozwiązaniem w zakresie prowadzenia firmy i optymalizacji jej przychodów.

Skuteczna reklama w sieci.

Aby w ogóle przystąpić do jakichkolwiek działań reklamowych w sieci internetowej, koniecznością będzie posiadanie własnej strony firmowej WWW, co pociąga za sobą pewne koszty, aczkolwiek w porównaniu do zysków jakie może przynieść, są to koszty rzeczywiście niezbyt wysokie. Tutaj najlepiej całość prac zlecić odpowiedniej agencji interaktywnej, która przygotuje naszą firmową stronę WWW, oraz przeprowadzi nam stosowne szkolenia z zakresu jej prawidłowej obsługi, abyśmy nie musieli ponosić dalszych kosztów związanych właśnie z zewnętrzną obsługa naszego serwisu. W zasadzie tego typu inwestycja może jednorazowo pochłonąć kwoty rzędy 2-4 tysięcy złotych, a następnie 200-400 PLN rocznie w kwestii utrzymania strony i domeny internetowej. Tak więc pieniądze nie najwyższe, a korzyści jakie płyną z tytułu posiadania własnej witryny internetowej są ogromne.

optymalizacja firmowej strony WWWKiedy mamy już własną, firmową stronę WWW, warto przystąpić do procesu jej skutecznej reklamy w sieci. Najpopularniejszą wyszukiwarką, za pośrednictwem której nasi potencjalni klienci będą wyszukiwać informacji o interesujących ich produktach i usługach jest bez wątpienia Google.pl, toteż musimy zagwarantować sobie prowadzenie takich działań, aby w trakcie szukania informacji trafili właśnie na naszą stronę. Tego typu działania noszą ogólną nazwę pozycjonowania stron, aczkolwiek dzielą się na kilka pomniejszych działań:

  • Optymalizacja strony WWW – działania w obrębie naszej strony WWW, mające na celu dostosowanie wszystkich jej parametrów do wymogów wyszukiwarki internetowej Google.pl. Chodzi tutaj o kwestie takie jak:
    • szybkość ładowania strony internetowej
    • czas odpowiedzi serwera
    • optymalizacja obrazków na stronie (kompresja)
    • minimalizacja kodu strony i wszystkich skryptów na stronie (html, js, css)
    • poprawność kodu względem standardów W3C
    • zadbanie o wygodę użytkownika
  • Optymalizacja treści na stronie
    • dobór odpowiednich słów kluczowych dla których będzie prowadzone pozycjonowanie
    • nasycenie treści strony słowami kluczowymi
    • prawidłowe wypełnienie wszystkich meta tagów dla wyszukiwarki
    • prawidłowe zastosowanie nagłówków h1-h6
  • Link building
    • budowanie solidnego profilu linków do strony pozycjonowanej
    • monitorowanie bieżących wyników pozycjonowanie
    • analiza i wdrożenia ewentualnych korekt kierunku działania
    • monitorowanie obecności w sieci pozyskanych wcześniej linków.

Jak więc widać, pozycjonowanie w Żorach nie jest procesem prostym skutkiem czego też, nie każdy będzie w stanie samodzielnie wszystko przeprowadzić tak, aby osiągnąć sukces.

Efektywność reklamy w sieci.

efektywność działań reklamowych w sieci internetowejBardzo ważną kwestią jest tutaj także to, aby nasze działania reklamowe mogły być jak najbardziej efektywne, to znaczy przynosić odpowiedniej korzyści w postaci wysokich pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania, w wyszukiwarce Google.pl. Musi to być jednym słowem, bardzo skuteczna reklama w sieci, toteż prowadzenie tego typu kampanii zdecydowanie warto zlecić odpowiedniej agencji marketingowej, posiadającej stosowne w tym zakresie doświadczenie, wiedzę i odpowiednie narzędzia. Trzeba przecież pamiętać, iż cała analiza strony i bieżących działań, jak również regularny monitoring pozycji czy też efektów wdrażanych zmian, będzie pociągać za sobą konieczność korzystania ze specjalistycznych, niejednokrotnie bardzo kosztownych narzędzi. Wobec tego też, trudno sobie wyobrazić, aby niewielki sklep internetowy miał regularnie, miesiąc w miesiąc, ponosić koszty rzędu setek EURO związane z wykupieniem dostępu do płatnych narzędzi SEO dla profesjonalistów.

Jeśli wybierzemy odpowiedniego wykonawcę kampanii reklamowej dla naszej strony, z całą pewnością w stosunkowo krótkim czasie odczujemy wyraźne tego efekty, przekładające się na wyższe pozycje strony w wynikach wyszukiwania dla interesujących nas zapytań. Tym samym też, nasza strona będzie częściej odwiedzana przez potencjalnych nabywców naszych produktów i usług, co pozwoli nam osiągać wyższy poziom efektywności naszej pracy.

Naczelny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *